9.1 op basis van 175 beoordelingen klantenvertellen

Vragen?

Bel ons op 0315 726 501

Showroom

ma t/m vr 08:00 tot 17:00
za 09:00 tot 14:00

27-04-2024 Gesloten

Werkplaats

ma t/m vr 08:00 tot 17:00

27-04-2024 Gesloten

Header logo - Andriessen Bedrijfswagens
Onderdelen nodig?

Veelgestelde vragen

  1. Hoe kan ik betalen?

    U kunt bij ons betalen per pin, bankoverboeking of met contant geld. Let er wel op dat het factuurbedrag bij ons op de bank zichtbaar dient te zijn en zorg voor een tijdige betaling, anders kunnen wij het voertuig helaas niet afleveren.

  2. Kunnen jullie ook de gekochte auto bij ons thuis afleveren?

    Jazeker kan dat, wij hebben namelijk onze eigen haal en brengservice.

  3. Verkopen jullie ook nieuwe bedrijfswagens?

    Wij bieden onze klanten of aanstaande klanten de mogelijkheid om bij ons een zoekopdracht neer te leggen voor zowel jong gebruikt als voor nieuwe bedrijfswagens.

  4. Is er ook een treinstation bij jullie in de buurt?

    Station Gaanderen of Terborg zijn beiden mogelijk. Als u beslist om met de trein of bus te komen dan hoeft u ons maar te bellen en wij zorgen ervoor dat u wordt opgehaald.

  5. Is er bij jullie ook de mogelijkheid om te huren voor de korte of lange termijn?

    Middels onze partner Bestelrent Autoverhuur bieden wij zowel de mogelijkheid tot daghuur maar ook voor de langere termijn tegen zeer scherpe tarieven. www.bestelrent.nl

  6. Kan ik bij jullie een financial lease aanvragen en hoe doe ik dit?

    Dat kan zeker bij ons. Onder het kopje “Financial Lease Voorraad” ziet u ons totale lease-aanbod. Selecteer vervolgens de bedrijfswagen waar uw keuze op is gevallen en druk op de button “Lease aanvraag”. U krijgt nu het formulier met de gegevens die wij van u nodig hebben om deze aanvraag te doen. Vul het formulier rustig in en wij gaan vrijblijvend een aanvraag voor u doen. Zodra wij antwoord hebben sturen wij u geheel vrijblijvend het voorstel.

  7. Bieden jullie ook garantie aan en hoe werkt deze garantie precies?

    Als u naar de homepage gaat ziet u een kopje met Garantie staan. Hier vindt u de opties, mogelijkheden en prijzen per type bedrijfswagen. Onze garantie heeft een landelijke dekking en natuurlijk kunt u ook bij uw eigen garagist in de buurt terecht voor Garantie.

  8. Is reserveren van een auto ook mogelijk?

    Wij kunnen de auto voor u reserveren.
    Op de dag dat u ons verzoekt de auto te reserveren wordt de auto door ons standaard tot het einde van de volgende dag in optie gezet.
    Wilt u nu graag langer een optie op het voertuig dan vragen wij om een aanbetaling per bank.

  9. Kunnen wij de auto direct meenemen?

    Dit is meestal mogelijk, maar is afhankelijk hoe u de auto wilt hebben afgeleverd.

    Wij hebben uitgebreide garantiemogelijkheden met en zonder onderhoud.

    Heeft de auto onderhoud nodig en kiest u voor garantie dan is de auto in de meeste gevallen niet direct inzetbaar. U kunt natuurlijk ook kiezen om de auto te kopen zoals gezien en bereden met een geldige APK, in dit geval is de auto dezelfde dag klaar en kunt u de auto direct meenemen.

  10. Hoe wordt de auto tenaamgesteld of gevrijwaard gezet?

    Zowel de auto op uw naam zetten, als u in te ruilen auto van een vrijwaring voorzien wordt door ons  bij aflevering verzorgd.

    Als u de auto op naam wil laten zetten, zorg er dan voor dat u de juiste documenten bij u heeft zoals een uittreksel van Kamer van Koophandel of uw rijbewijs. Informeer bij onze verkopers wat u precies nodig heeft.

    Dit geldt ook om uw auto te vrijwaren. Voor het vrijwaren hebben wij de tenaamstellingcodes 1 en 2 nodig in combinatie met het documentnummer, maar om er zeker van te zijn dat u alles heeft vraag dan aan onze verkopers wat u precies nodig heeft.

  11. Wat hebben jullie van mij nodig als ik mijn auto bij jullie wil laten exporteren?

    Wij hebben twee kentekenplaten, uw legitimatiebewijs, tenaamstellingscodes 1 en 2 en uw kentekenbewijs nodig. Wanneer u twijfelt of u de juiste documenten heeft dan kunt u gerust contact opnemen, wij helpen u graag verder.